Tutustu blogeihimme
Me More Than Training Companylla valmennamme, kehitämme ja autamme sinua onnistumaan.
Myynnin johtaminen 2025 – Tunnetko kaupallisen johtajan TikTokin?
Johdatko lyhyttä peliä vai rakennatko kestävää kasvua? Lue, miten kaupallinen johtaja voi välttää TikTok-johtamisen sudenkuopat ja pelata pitkää peliä.
TIEDOTE 3.11.2025: Sointu Kouki liittyy mukaan rakentamaan strategiatyön ja ennakoinnin yksikköä!
MTTC on kasvanut viime vuosina muutosjohtamisen ja strategian toimeenpanon vahvaksi kumppaniksi. Nyt yritys ottaa seuraavan askeleen ja laajentaa toimintaansa vahvistamalla mahdollisuuksia tarjota asiakkaille entistä kokonaisvaltaisempaa strategiatyötä ja strategista ennakointia.
Innovaatiot eivät synny yksin
Rakensimme avuksesi yksinkertaisen myynnin matematiikka-työkalun. Lue lisää blogistamme ja lataa työkalu käyttöösi.
Meral Bedretdin-Rousku – More Than Training Companyn uusin kiinnitys!
Kun huippu-urheilija kohtaa Prosci-sertifikaatin, on hänen yksinkertaisesti pakko liittyä More Than Training Companyn matkaan tekemään muutoksista mielekkäitä ja tosia. Tervetuloa mukaan, Meral!
Investointi ihmisiin – tuotannon suurin kilpailuetu?
Kun tuotantoympäristössä puhutaan investoinneista, ajatukset menevät usein uusiin koneisiin, laitteisiin ja automaatioon. Ne ovat tärkeitä, mutta turhan usein unohtuu, että suurin kilpailuetu voi löytyä ihmisistä!
Tuloksekas johtoryhmä – tuloksia saadaan aikaiseksi vain tekemällä
Johtajuutta arvioidaan usein hienojen visioiden ja strategioiden perusteella. Komeita kalvoja, rohkeita tavoitteita ja lennokkaita puheita. Totuus kuitenkin on, että yksikään visio ei vie metriäkään eteenpäin, jos toimeenpanokyky vuotaa.
Kolme myyntijohtajan syksyn avaintekijää
Kalenteri kääntyi syyskuun puolelle. Syksyn värit alkavat näyttäytyä, valon määrä vähenee ja maaseudulla korjataan satoa kiireen vilkkaa. Myös myynnin johtamisessa syksy on monenkirjavaa aikaa, kun toisaalta pitää korjata vuoden sato eli saada tavoitteet kasaan, toisaalta päälle painavat seuraavan vuoden kylvöt eli budjetointi ja suunnittelu eikä tässä kaiken keskellä saisi itsekään palaa loppuun. Siksi haluamme jakaa kanssasi kolme myyntijohtajan syksyn avaintekijää, jotka sinun kannattaa pitää mielessä.
Mielettömyydestä mielekkääseen – ajatuksia johtamisesta
Johdatko ylä- vai alakierteellä?
CASE: HPK Palvelut – Johtoryhmätyön ja johtamisjärjestelmän kehittämishanke
HPK Palvelut on taustaltaan kohtuullisen nuori yhtiö, jolla oli halua tiivistää ja luoda johtamisjärjestelmiä sekä parantaa johtoryhmän keskeistä yhteistyötä. Takana oli hektisiä vuosia ja nyt
Onko lomasi kalenterimerkintä vai lupa ladata akkuja?
Hyvä Joulupukki,
Tänä vuonna en toivo uusia golfmailoja, käsintehtyä nahkasalkkua, asiakkaiden antamaa amaronea, enkä edes firman logolla varustettua luksuskuulakärkikynää. Toivon jotain suurempaa – ei vain itselleni, vaan koko yritykselleni.
Onnea valmistuneelle – ja pieni muistutus meille jo työelämässä oleville!
Valmistuminen on yksi elämän tärkeistä välietapeista. Yksi ovi sulkeutuu, ja jonain päivänä avautuu toinen: työelämään. Ehkä olet jo joskus pysähtynyt miettimään, millaiseen työelämään haluaisit astua.
Johdatko tuotantoa vai tuotantolaitosta?
Tuotannon johtaminen on kykyä nähdä ihmiset osana kokonaisuutta, joka tekee laitteista ja prosesseista merkityksellisiä. On iso ero siinä, johtaako tuotantolaitoksen tehokkuutta vai tuotannon inhimillistä voimaa.
Strategiaprosessi – sekametelisoppa vai menestysresepti?
Strategiaprosessin menestysresepti (toimitus)johtajille koostuu inspiroivista ainesosista yhdistettynä selkeään valmistusohjeeseen. Aktiivinen lukuaika maksimissaan 5 minuuttia. Onnistunut strategiaprosessi on koko yrityksen suosikki, joka auttaa menestymään arjessa.
Yhdessä asiakkaan äärellä – näin myynnin ja markkinoinnin yhteispeli rakennetaan
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli on teema, josta on puhuttu iät ja ajat. Siitä huolimatta vähän väliä törmää lausahdukseen ”markkinointi se vain lentää sfääreissään eikä tajua myynnistä mitään!” tai ”nuo myyjäthän ovat ihan hölmöjä, kun eivät hyödynnä meidän markkinoinnin tuotoksia kunnolla!”. Yhteistä kieltä ei tunnu löytyvän, vaikka mitä tekisi – mutta miksi?
Tutkittuja toimintatapoja muutoksen johtamiseen – oppeja käyttäytymistaloustieteestä
Ihmisten päätöksiin ja toimintaan voidaan vaikuttaa hienovaraisesti ilman pakotusta tai suuria julistuksia. Käyttäytymistaloustiede on tutkimusala, josta ammennamme keinoja muutosten läpiviemiseen.